Qendra për Edukim në Vazhdim është një prej gjashtë njësive bazë të Fakultetit të Edukimit. QEV është njësia bazë më e re në Fakultetin e Edukimit. Ajo në vitin akademik 2017 – 2018 plotëson të gjitha kriteret e parashikuara në Nenin 26 të Ligjit për Arsimin e Lartë dhe të Statutit të UAMD.
Në përbërjen e saj, Qendra ka një staf akademik me shtatë anëtarë dhe një specialist. Ky staf ka formim dhe përvojë në fushën e mësimdhënies, kërkimit shkencor, zhvillimit universitar, zhvillimit profesional.
Qendra për Edukim në Vazhdim (QEV) menaxhon me cilësi e përgjegjshmëri mbarëvajtjen e studimeve në Ciklin e dytë të Studimit – Master dhe po përgatitet për zgjerimin dhe lartësimin e studimeve në Ciklin e tretë – Master Ekzekutiv dhe Doktoratë.
Stafi akademik i QEV i kushton rëndësi kërkimit shkencor, duke lartësuar emrin e UAMD-së, nëpërmjet pjesëmarrjes aktive në Konferenca Shkencore (kombëtare dhe ndërkombëtare), botimeve në revista shkencore (me dhe pa faktor impakti), si dhe duke kurorëzuar përpjekjet e tij në Tituj e Grada Shkencore.
Në vëmendjen e anëtarëve të QEV është puna intensive dhe e përgjegjshme në drejtim të kujdesit ndaj studentit dhe krijimin e mundësive të tyre për të marrë informacionin e duhur dhe krijimit të mundësive për të shprehur talentet, idetë dhe fjalën e tyre të lirë.
Drejtor:
Dr. Ilir Sallata
Lektor
Msc.Olivia Presi
Lektor
Dr. Zenel Sina
Lektor
Msc. Helena HALILI
Lektor
Dr. Menada Petro
Lektor
Dr. Orneda Gega
Qendra për Edukim në Vazhdim, menaxhon programin Master Shkencor “Edukim në Vazhdim”, si dhe ofron trajnimet e mësuesve sipas moduleve të mëposhtme:
Tematikat | Orët | Kreditet |
Politikat arsimore, Legjislacioni dhe zbatueshmëria në funksionimin e shkollës | 18 orë | 1 kredit |
Edukimi në dimensionin shoqëror nëpërmjet shkollës si qendër komunitare | 18 orë | 1 kredit |
Modeli i të nxënit bazuar në hulumtim | 18 orë | 1 kredit |
Përdorimi i TIK në mësimdhënie – nxënie në lëndën e gjuhës amtare | 9 orë | 0,5 kredite |
Përdorimi i TIK në mësimdhënie – nxënie në lëndën e gjeografisë | 18 orë | 1 kredit |
Mësimdhënia e bazuar në kompetenca në lëndën e gjuhës amtare | 18 orë | 1 kredit |
Vlerësimi i kompetencave të mesuesve dhe nxënësve | 18 orë | 1 kredit |
Hartimi i portofolit të të nxënit | 18 orë | 1 kredit |
Të drejtat e njeriut dhe roli i shkollës në njohjen, promovimin dhe zbatimin e tyre | 9 ore | 0,5 kredite |
Identifikimi, parandalimi dhe ndërhyrja në sjelljet problematike të adoleshentëve 13-17 vjeç | 18 orë | 1 kredit |
Komunikimi me nxënësit “Zhvillimi psikosocial i fëmijëve dhe të rinjve | 18 orë | 1 kredit |
Kodi i etikës | 18 orë | 1 kredit |
Po kështu ajo mbulon informimin e studentëve të vitit të parë mbi politikat dhe funksionimin e UAMD dhe specifikisht të Fakultetit të Edukimit. Ajo i kushton rëndësi të veçantë kërkimit shkencor dhe rritjes profesionale jo vetëm të stafit të saj, por duke krijuar dhe hapësira shkencore dhe hulumtuese edhe për studentët, sidomos në nivelin master.