ANA GORENCA – TRANZICIONI NGA SHKOLLA NË PUNË: RASTI I SHQIPËRISË
JONIDA GASHI – PRODUKTIVITETI I PUNËS DHE EFEKTET E SHKALLËS: RAST EMPIRIK
ILIR BEJTJA – MARKETINGU SELEKTIV PER KËRKESË TURISTIKE SELEKTIVE PËR HAPËSIRA TURISTIKE TË PANDOTURA
GENTIANA KRAJA – PRAKTIKAT E BURIMEVE NJERËZORE, PERFORMANCA INDIVIDUALE DHE NDIKIMI I TYRE NË PERFORMANCËN ORGANIZATIVE
BESA XHAFERI – PRODUCTION FUNCTION OF FIRMS IN TRANSITION: EMPIRICAL EVIDENCE FROM ALBANIA AND MACEDONIA
BITILA SHOSHA – PERFORMANCA E NDËRMARRJEVE TË VOGLA DHE TË MESME NË SHQIPËRI
ERVIN MYFTARAJ – SIENERGJIA QË KRIJOHET NGA NDËRVEPRIMI I MARKETINGUT TË MARRËDHËNIEVE ME MARKETINGUN NË INTERNET
ULPIAN HOTI – ASPEKTE TË AUTONOMISË FINANCIARE TË INSTITUCIONEVE TË ARSIMIT TË LARTË NË SHQIPËRI DHE VENDE TË TJERA
HASIM DEARI- PERCEPTIMI DHE ZGJEDHJA E MARKAVE GLOBALE: STUDIM KONSUMATOR NË REPUBLIKËN E MAQEDONISË
BLERIM KOLA – MARKETINGU I PRODUKTEVE ARTIZANALE
ELVIRA FETAHU – IMMIGRANT ENTREPRENEURSHIP AND ITS LOCAL INTEGRATION
ELIONA GREMI – NDIKIMI I FAKTORËVE SPECIFIKE BANKARË DHE I ATYRE MAKOEKONOMIKË NË PËRFITUESHMËRINË E BANKAVE SHQIPTARE
ALUSH KUÇI – DISA ASPEKTE DHE KËNDVËSHTRIME PËR PËRMIRSIMIN E PERFORMANCËS SË TRANSPORTIT HEKURUDHOR
EDA BEZHANI – IMPAKTI I IMPLEMENTIMIT TË POLITIKAVE TË ZHVILLIMIT RURAL NË ZHVILLIMIN E ZONAVE RURALE DHE REDUKTIMIN E VARFËRISË NË SHQIPËRI
ALTIN GJINI – THREE ESSAYS ON ECONOMIC GROWTH OF CENTRAL AND EASTERN EUROPEAN COUNTRIES
ARTIOLA AGALLIU – MATJA E RISKUT TË KREDISË DHE FAKTORËT PËRCAKTUES NË TREGUESIT E RISKUT TË KREDISË
SANIE DODA – MENAXHIMI I FAKTORËVE INFLUENCUES NË MARRJEN E VENDIMEVE PERSONALE FINANCIARE
FORCIM KOLA – MARKETINGU I PRODUKTEVE TË MIKROFINANCËS
DORIANA NANO – AFTËSIA FINANCIARE E STUDENTËVE NË SHQIPËRI
XHENSILA ABAZI – INVESTIMET E BRENDSHME PRIVATE NË SHQIPËRI. FAKTORËT PËRCAKTUES TË TYRENË NIVEL MAKROEKONOMIK DHE MIKROEKONOMIK
VIORELA POLENA – STABILITETI POLITIK DHE RRITJA EKONOMIKE : RASTI I DISA VENDEVE TË BALLKANIT PERËNDIMOR PAS VITEVE 90′
ERMIR SHAHINI – THE PERCEPTION OF INSTITUTIONAL EFFICIENCY EFFECT IN DEVELOPING THE ALBANIAN ECONOMY
AGIM NDREGJONI – PRITJET RACIONALE DHE MODELIMI EKONOMETRIK I PRITJEVE NË PAQËNDRUESHMËRITË EKONOMIKE
ARMELA ANAMALI – SHQIPËRIA SI DESTINACION I NËNKONTRAKTIMEVE NË DISTANCË
MARSIDA ISMAILI – BUXHETIMI PUBLIK NË SHQIPËRI: LËVIZJA PËR PERFORMANCË NË QEVERISJE
ANILA ÇEKREZI – PËRCAKTUESIT E STRUKTURËS SË KAPITALIT: RAST STUDIMI I KOMPANIVE TË PALISTUARA NË SHQIPËRI
VALBONA BALLKOÇI – FALIMENTIMI, MODELET QË MUNDËSOJNË PARASHIKIMIN E TIJ. RASTI I NJËSIVE TREGTARE,RRETHI ELBASAN
REZARTA KALAJA – VLERËSIMI I CILËSISË SË SHËRBIMIT SPITALOR DHE KËNAQËSISË SË PACIENTIT NË SHQIPËRI
IRSIDA RUSI – IMPAKTI I KURSIT TË KËMBIMIT NË EKONOMINË SHQIPTARE EKUILIBRI I KURSIT TË KËMBIMIT DHE FAKTORËT PËRCAKTUES TË TIJ
ELDIAN BALLA – SJELLJA KONSUMATORE NË ZGJEDHJEN E MARKËS
NEVILA KIRI – PROBLEMATIKAT DHE ROLI I KONTROLLIT TATIMOR NË PERFORMANCËN E ADMINISTRATES TATIMORE NË SHQIPËRI
UARDA HOTI – KREDIA TREGTARE, RËENDESIA E PËRDORIMIT TË SAJ NGA SME-TË
MERSIDA MOKÇI – BASHKPUNIMI MES OFRUESVE TË SHËRBIMIT TURISTIK, RASTI I QARKUT SHKODËR
ARBEN ZIBRI – THREE ESSAYS ON GLOBAL MINIMUM VARIANCE INVESTING
HYSEN HODA – FAKTORËT QË NDIKOJNË RRITJEN E CILËSISË SË SISTEMIT TË INFORMACIONIT KONTABËL
JEHONA GJERMIZI – RIDIMENSIONIMI I SISTEMIT BANKAR SHQIPTAR SIPAS RRGULLATIVËS BASEL III: ANALIZA E KOSTOVE DHE PËRFITIMEVE TË PRITSHME
LINDITA VARESI – ROLI I SEKTORIT BANKAR NE SISTEMIN FINANCIAR: ANALIZE NDËRBANKARE E EFICIËNCËS DHE PRODUKTIVITETIT SI TREGUES TË PERFORMANCËS; EKSPERIENCA E SHQIPËRISE
ALTIN TURHANI – FAKTORËT QË PERCAKTOJNË ECURINË E DEPOZITAVE NË SISTEMIN BANKAR NË SHQIPËRI
TEUTA ÇERPJA – KURSIMET KOMBËTARE DHE FAKTORËT PËRCAKTUES TË TYRE: RASTI I SHQIPËRISË
ROVENA TROPLINI – ZHVILLIMI FINANCIAR DHE RRITJA EKONOMIKE : ANALIZË EMPIRIKE, RASTI I SHQIPËRISË
ROMINA DHORA – TURIZMI GASTRONOMIK, RAST STUDIMI NË QARKUN E SHKODRËS
ERIONA VADINAJ – MODELET E DYFISHTA TË RAPORTIMIT KONTABËL DHE FISKAL: QARKU SHKODËR
ZOICA KOKAVESHI – EFEKTET E POLITIKAVE DECENTRALIZUESE NË FUSHËN E BURIMEVE NATYRORE: PYJE DHE KULLOTA
DAFINA CENAJ – PËRCAKTUESIT E PERFORMANCËS SË INSTITUCIONEVE TË ARSIMIT TË LARTË NË SHQIPËRI
MANJOLA DULI – KËRKIM MBI EFEKTIN SINERGJIK TË METABOLIZMIT RAJONAL NË PERFORMANCËN EKONOMIKE TË VENDIT
KLEIDA TUFI – NDIKIMI I FAKTORËVE TË RISKUT NË PERFORMANCËN FINANCIARE TË FIRMAVE QË OPEROJNË ME NËNKONTRAKTIME NË DISTANCË
ARTUR HADROJ – TREGU LOKAL I PUNËS: RASTI I QARKUT DURRËS
ARJETA ANAMALI – ROLI I RIMËKËMBJES SË SHËRBIMIT NË SEKTORIN E MIKPRITJES:( NË FOKUS INDUSTRIA HOTELIERE)
ELSA TOMJA – PARTNERITET PUBLIK-PRIVAT DHE FAKTORËT KRITIKE TË SUKSESIT NË IMPLEMENTIMIN E TYRE NË SHQIPËRI
FITIM DEARI – LEVA DHE VENDIMET E STRUKTURËS SË KAPITALIT
ERIS ZEQO – ZBATIMI I MODELEVE VALUE AT RISK (VAR) PËR PORTOFOLET E KREDISË (RASTI I BANKAVE)
ENTELA VELAJ – EFICENCA E TAKSAVE DIREKTE DHE INDIREKTE: MODEL VLERËSIMI
FATBARDHA KADIU – RAPORTET E NJEJTA TË TAKSAVE NË NJË SISTEM FISKAL
BRUNELA TREBICKA – EKONOMIA INFORMALE, SHKAQET DHE PASOJAT E SAJ NË SHQIPËRI
SONILA ZERELLI – POLITIKA MONETARE DHE MODELET PROBABILITATRE
ORION GARO – IMPAKTI I DREJTPËRDREJTË FINANCIAR I ARSIMIT TË LARTË TEK TË ARDHURAT PERIODIKE TË PUNONJËSVE SHQIPTARË
AZETA TARTARAJ – MARKETINGU TERRITORIAL MJET I ZHVILLIMIT DHE KOHEZIONIT SOCIAL
LLAMBI PRENDI – DINAMIKA E PRIRJEVE TË TREGTISË SË SHQIPËRISË ME VENDET E EUROPËS
JULIANA IMERAJ – PASURITË E PALUAJTSHME DHE PERFORMANCA E KREDIVE BANKARE
ENDRI BALLA – SISTEMI DUAL NË ARSIMIN E LARTË NË SHQIPËRI
OLDA ÇIÇO – BARRIERAT E KULTURES NË MARKETING DHE NË SJELLJEN KONSUMATORE
ALKIDA HASAJ – ORIENTIMI DREJT MARKËS NGA ORGANIZATAT JOFITIMPRURËSE DHE NDIKIMI I TIJ NË PERFORMANCË